lørdag 14. august 2010

Overnatting, kjempe braaaa ~

Wey, ok. Så jeg kunne ikke skrive blogg i går, fordi jeg hadde overnattingsbesøk av Daniel c:
Det var sykelig koselig og det er lenge siden jeg har ledd så mye :'D På kvelden var begge megatrette, men teit som jeg er så ville jeg ikke sove. Men vi endte opp med å legge oss i 3 tiden, og stå opp rundt 1 :'3 Da bakte vi kakeeee, så spilte vi masse Supersmash ( Y ) JEG KLARTE FAKTISK Å SLÅ HAN NOEN GANGER. Helt til han byttet til link igjen, da tapte jeg :c FML.. jeg må øve mer.


JEG HAR IKKE NOE BILDE FRA I GÅR, SÅ DERE FÅR KLARE DERE MED ET BILDE FRA SUPERSMASH Ü

Men nå må jeg stikke, ellers kommer jeg for sent på jobb D:
~Sandra :3

3 kommentarer:

  1. Legge inn ett nytt innlegg??Er tørst etter å lese ett nytt innpå denne KULE blogspoten!!!!xD

    SvarSlett
  2. Nå må du legge ut et innlegg.....nesten 2 månender siden sist :P

    SvarSlett