mandag 3. januar 2011

Æsjda~

Ok, så det var ikke slik som jeg trodde. Det var flere enn Camilla som reagerte på at jeg skrev nytt innlegg, uten noen tanker om å fortsette D:
Men for å gjøre det litt bedre (håper jeg, hahaha), så legger jeg link til litt forskjellige sider jeg pleier å bruke :3

Here we goooooo 8D
Formspring  (om du lurer på noe, kan du spørre meg hva som helst der :3  svarer på nesten alt)
Ogsååååå har jeg msn og skype, men jeg legger ikke dem ut her, høhøhø.
*slenge inn et bilde fordi Camilla klaget på at det ikke var det på det forrige innlegget c:*
Jeg og Ilana på Julebord med jobben^^

~ Sandra :3

1 kommentar:

  1. Hahahaha <3 Du må blogge mer seriøst ! Hehe, ta en titt innom bloggen min og ? Ps: Trenger ny header ^^, om hu gidder og lage så kan jeg sende deg bilder :P

    SvarSlett