søndag 7. februar 2010

Bilder



Ok, siden Camilla spurte om hvorfor jeg ikke blogget og ville se noen bilder jeg har tatt etter at jeg fikk nytt kamera: greit.
Jeg har rett og slett ikke giddet å blogge i det siste fordi det har blitt dritkjedelig, unnskyld for dere som faktisk leser; men det er ikke så veldig mange. Ingen kommenterer er det heller ikke særlig gøy. Så ja, der har dere grunnen til att jeg blogger rundt en gang i uken, tjohei.


Så, noen bilder jeg har tatt ja. Ikke spør hvorfor de er så jekla tilbakestående eller noe: jeg bare prøvde det ut. Har ikke akkurat brukt lang tid på motiver osv. Så ja, ikke klag :>

Unnskyld, Frode x3
Mwiwiwi, puuus :3

Hei, dette er min lillesøster. Hun er kul, altså.

Og ja, det var gøy å ta bilder av blomster.

Så ja. Håper du ble fornøyd, Camilla :>
Yes.

Og jeg lurer fremdeles på det der med å endre på utseendet til bloggen.
Q: Hva synes du jeg burde gjøre med bloggen min?
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar