tirsdag 16. februar 2010

Sist uke ~

Sist mandag reiste jeg en tur til byen med Camilla n_n
Vi reiste rett etter jeg var ferdig på skolen, så jeg hadde med meg pc og masse dritt (som var insane tungt D:). Menok. Hovedsakelig reiste vi fordi Camilla skulle kjøpe ting til marsvinene sine :> Så jeg var så kul og bare hengte meg på, høhø. Så etter vi hadde kjøpt litt av hvert (som stakkars Camilla måtte bære på resten av dagen o.o'), gikk vi på en hobbybutikk lignende ting (jeg husker ikke hva den som ligger i underetasjen på Xhibition heter ><). Jeg endte faktisk opp med å kjøpe nye knapper til jakken min o.o Blå Hello Kitty knapper :3 Aww, de var så søte.
Btw, jeg har funnet ut at jeg har egentlig ingen stil. Jeg bare finner ting jeg liker og bare: hei, den var fin. Og tenker ikke at det passer til noe av det andre jeg har D: Bare kjøper det og går med noe helt elendig stygt. Yes, der har du "stilen" min :>
Men ja. Så kjøpte vi noen søte skikkelig små knapper og litt andre ting ü Etter det gikk vi egentlig bare helt random rundtomkring, en tur på Outland og litt sånn. Så fant vi til slutt ut at vi skulle gå på peppes å spise oreokake *u* OG DER JOBBET DET DEN SØTESTE KISEN EVER. Jeg mener det, jeg og Camilla var sånn: Ô____Ô og sånn: *U* på en gang!! :'D Han var så ufattelig søt og grei :'3 Og Camilla ble jo skikkelig glad når han gav henne varm sjokolade med ekstra krem 8D

Det var ihvertfall koselig n_n Jeg kan ikke huske sist gang jeg var 'alene' med henne o.o Men det er en annen sak c:
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar