onsdag 22. juli 2009

"School Days"

Her kommer et userriøst innlegg <3
Om anime serien "School Days" ü

Så nettop 12, og siste, episoden. Det er den sykeste slutten jeg noen gang har sett på en serie. Jeg skal ikke nevne hva som skjedde, i tilfelle noen vurderer å se den. Men det er det SYKESTE jeg har sett NOEN( !!!! ) gang!

http://www.anilinkz.com/school-days/school-days-episode-1/

Link til første episoden ü Der er det best kvalitet (av de jeg har funnet ihvertfall) C:

Handler om hovedpersonen, Itou, som forelsker seg i en jente han ser på toget hvær morgen(Kotonoha). En jente han sitter vedsiden av på skolen(Sekai) hjelper han med å få Kotonoha sammen med Itou, og alt blir værre og værre når Sekai sier at hun er forelsket i han hun også :'))
Til slutt ligger han med alle 8D Jeg skal ikke si noe mer. Det er bare forvirrendes. Jeg vet ikke hvorfor jeg gadd se hele engang o.o'
men siste episoden var SYYYK. (selv om jeg viste at noen kom til å gjøre det som skjedde, og jeg visste at noe av det som skjedde skjedde) Hvis du lurer på HVA som skjedde, kan du vel se selv : D

Q: Har du sett School Days?

~

2 kommentarer:

  1. WTH?! DU SKRIVER BLOGG IGJEN! omigad.
    menne jeg har ikke sett den men jeg har sett en møll

    SvarSlett
  2. Er det så 'stort' at jeg skriver blogg igjen? ._.

    Jeg og har sett en møll. Det flyr en i taket mitt, tenk.

    SvarSlett