fredag 31. juli 2009

Supernatural

"Look's like Mr. oki-dokie is oki-dokie."
mwahahhaa.
Enda et litt userriøst innlegg Ü
Ikke userriøst denne gangen.
SUPERNATURAL
uwyes.

For de som ikke vet hva SN er, så burde dere lese videre ._.
Supernatural handler om brødrene Sam (Jared Padalecki) og Dean Winchester(Jensen Ackles) sin reise gjennom USA i 'deres' 1967-modell Chevy Impala, for å bekjempe det 'overnaturlige' ü
Så lite trenger man å si om det.
BARE SE DET.
Jeg angrer ikke på at Camilla fikk meg til å se på det, så SE det :3
Torsdagskvelder på 'fem' Ü ( eeeheheh, tiden varierer ofte fra start kl. 22.30 til 23.30 og varer i 40-50 min 8D )
Sådetså.
Her kommer det garantert en kommentar fra Camilla, så hvis hun skriver noe mer om serien så får du lese der også. Hun kan faen meg alt. (nesten) : D


Q: Hva synes du om supernatural?

1 kommentar:

  1. HEHE EN KOMMENTAR FRA MEG! OG JEG VET ALT IKKE BARE NESTEN!
    Sier vi. hiihhihihi

    SvarSlett