torsdag 6. august 2009

EHEHEEHE!

Klokken er snart halv 10, og jeg og camilla er enda våken ü
Vi har sett på supernatural siden klokken 12. Det er snart 10 timer siden det, er du klar over det ? Det er jeg, fordi jeg er trett. MENMNEN :3

I dag var jeg, Camilla og Roar på os Ü Vi fant ikke på så veldig mye å gjøre, siden det regnet mye, men vi var blant annent på capri og spiste pizza ü yay liksom. Ellers har det ikke skjedd mye.

Men Camilla skulle sove over her, og vi har sett på supernatural hele natten ü
Har begynnt på 3 sesong nå 8'D Uwyes.
Camilla får ikke til GH. Hun prøver og prøver, men får det visst ikke til O.O
menmen. det er da sånn det er Ü

JEG VAR HOS TANNLEGEN I DAG, VAR JEG. Og jeg skal si deg..hun var skummel. Hun tok gul ekkel fluor på tennene mine. Og det smakte drit i flere timer. Og jeg fikk ikke spise eller drikke på en time etter at hun tok det på, og jeg hadde ikke spist frokost før jeg kom dit, og jeg kom dit ca 1 D:
så jeg måtte gå ENDA lengre uten mat ;__;

MENMEN.
Jeg gidder ikke skrive mer, men legger inn ett av innleggene jeg la ut i dagboken på nettby Ü

BATMAN!! <3
Vi er oppe enda Ü yay yay yay, er du?

isåfall. har ikke du sett på supernatural siden klokka 12? ü
Så vi eier deg, og deg, og deg, og deg, og deg, og deg, og deg, og deg, og deg....... og deg! C:

Hellyeah.
batman. maban. banan. nabam. kosteskaft <3
Du blir til en hest <3
og vi trenger ikke noe snop for å holde oss våken <3

I'll man the flashlight ( Y )
Right?

Selv om det ikke er mørkt. eeeeeeeheheheh.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHA!!!
SÅ SÆLTE HU PÅ SÆG!!!
Ikke i dag, da Ü


tenk om vi hadde hatt venner, camilla.


Jessda .

Q: Vil du kjøpa lodd?
~

2 kommentarer: