mandag 17. august 2009

stakkars folk .

ja , jeg synes synd på dere .
småunger på ung. skolen :3 MWAHAHAHAHHAHA. Altså, jeg begynner ikke før på torsdag, men jeg er så grei at jeg står opp tidlig for å komme på besøk på ung skolen <3
Hvis JEG ikke er snill, så er ingen det.
men, camilla svarer ikke på meldinger. HAR DET SKJEDD NOE MED DEG, CAMILLA?
tror ikke det, enten så klarte du å GLEMME mobilen hjemme, ellers har du rudolf eller dagfinn som vokter over deg.
HVILKET KLASSEROM HAR DU, CAMILLA?
Jeg vet ikke hvor jeg skal gå :c så hvis jeg ikke får kontakt med deg snart, kommer jeg i storefri og spiser deg. jeg kommer uansett, som jeg sa til deg. men NEIDA. du svarer ikke på meldingene mine!! D:
buhu. dette skal være en blogg. ikke klage-bok.
SÅ.
Ja, jeg skal en tur ned på ung. skolen i dag :3 bare for å se på alle 8. klassingene 8D
ikke bare det. ALLE vennene mine er der FOR FAEN I HELVETE. Ikke noe mindre enn det, nei. ALLE.
og det er ganske kjipt, skal jeg si deg. ihvertfall når jeg ikke går der lenger :c
Det er litt rart å tenke på, at jeg ikke kommer til å sitte i timen å vente på å komme ut til friminutt å være med camilla, tom, roar, daniel, alle. Det blir srsly noe helt annent. Jeg klarer ikke forestille meg det engang. DET ER SÅ FORBANNA RART.
Men jeg skal vel overleve ._.
ihvertfall.
Jeg må ordne meg hvis jeg skal ned på skolen i dag :3
så snakkes n_n

13 dager til min bursdag

Q: Er det flere som må 'reise ifra' vennene sine? :c

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar