torsdag 13. august 2009

By'en og Final Fantasy.

Hei : D
I går reiste jeg og Camilla til by'en :3 Der var vi med Marie n__n
Jeg koste meg ihvertfall, vet ikke om dere gjorde det :'))

Men hva gjorde vi DER? ü
Vi gikk rundtom. Som vanlig :')) litt overalt. jeg måtte ha nye klær til skolestart, og Marie skulle ha seg noe nytt hun også ü (egentlig Camilla og, men hun kjøpte ingenting, bortsett ifra en bok :c skuffende, Camilla(ikke at du kjøpte bok)) menmen! ü vi var på en del butikker og bare så :3 var en tur på outland også n_n

listeoverhvajegkjøpte:
Genser(e) *rosa og turkis zebra mønster* ~ 249,- pr stk.
Bukse ~ 299,-
Sko ~ 599,-
Vampire Knight Volum 7 ~ 89,-
Supernatural sesong 2 ~ 299,-
Pudder ~ 249,-

Var også på kino, så må legge på det Ü
Kinobillett ~ 95,-
Brus/popcorn ~ 49,-
JEG SKYLDER CAMILLA 50 KR. såvetderedet ü

IHVERTFALL.
Kino.
Vi så 'The Hangover'. Jeg tror det er den beste filmen jeg har sett i HELE mitt liv! :'D IHVERTFALL morsomste :'))
Syyyyk film, sier jeg deg. Men den annbefales VELDIG. VELDIGVELDIGVELDIG.
Skikkelig morsom C: og ikke bare sånn innimellom en gang, men hele tiden xD
Den er 100% genial. Rett og slett.

" I LOST A TOTH, I MARRIED A WHORE!!"
" HOW DEAR YOU, SHE'S A NICE LADY!"

Get it? eeeeehehehe.
uansett,, jeg har spillt Final Fantasy siden klokken 1 i dag (hvis du lurer, er klokken nå 20.13, hos meg) det er noen timer det.
Jeg kjedet meg når jeg var på flåten idag, så jeg tenkte bare: jeg trenger et nytt spill o.o
så kjøpte jeg det ü
DET E KJEMPE KJEKKE. søtt spill :3 men det er kinda vanskelig.
Det og annbefales :3
Final Fantasy, Crystal Chronicles: Echoes of Time : DDD
KJØP DET. mwahaha.

I morgen får vi forresten besøk :3
av tanten, onkelen og kusina mi, og de 4 naboene deres (som er venner av familien) :3
JEG FÅR SE MIN SARA IGJEN <3
Det er det mange som skal >:3
Jeg skal sitte barnevakt på lørdag, siden mamma og ene nabo'en skal ha '80 års dag' ilag, altså. begge fyllte 40 i år. så de feirer ilag ü De skal ha fest med 60 personer :c og jeg må sitte barnevakt for Elise, Mikael, Helene, Sara og en hundevalp :3 akkurat de 4 siste er ikke så ille. MEN ELISE BLIR ALLTID SUR. det er ikke gøy :c og Helene, Mikael og Sara er søte D: og det er valpen og. Elise er en bæsj : )
eeeeeheheh ( a )
så, vil noen være med meg i morgen?
nei, jeg kan ikke. jeg må rydde. og vi får besøk.
så, vil noen være med meg på lørdag?
nei, jeg kan ikke. jeg må passe unger og vi har besøk.

trist det.
Ihvertfall at jeg begynner på skolen om en uke fra i dag, mens de på barneskolen og ung. skolen begynner den 17 :3 HAHAHA. heldige meg <3
JEG KOM FORRESTEN I KLASSE MED LISE. Som skal bli mega digg. Jeg har faktisk savnet henne gjennom ferien .__. så det blir gøy å se henne igjen :3

OG DET ER BARE 6 DAGER TIL COLDPLAY KONSERTEN. YAAAAAAY <3

men nå skal jeg gi meg å skrive.

Q: Hva synes du om at ferien straks er over?

HEJDÅ ~

1 kommentar:

  1. Da er kjekka greiar, for jeg har fått mye mere penger enn jeg tør tenke på, så jeg kan bruke de siste dagene på shopping! Yay. Hvilken skole kom du inn på? (hurra for min beundringsverdige hukommelse.)

    SvarSlett