søndag 16. august 2009

barnevakt .

Ja, i går feiret mamma og Agnete 40x40 år's dag ü
Det som var NEGATIVT med det, var at JEG som eldste 'unge' i huset måtte sitte barnevakt.
Ja.
Elise(11), Helene(11), Mikael(7), Sara(2) og en hund (Siko - 5 mnd).
Gikk jo ganske bra egentlig. Jeg var ikke helt alene, da. Tom var her også 8)
Så jeg overlevde jo natten.
Det var jo ingen som kom hjem før langt ut på morgenen, så jeg var like greit ute til 04.30-05.00 o.o
Hvorfor ikke?

MEN

I dag er det 14 DAGER til min BURSDAG.
Og selv om folka som leser bloggen min sikkert ikke skal gi meg gave, så legger jeg ut en ønskeliste 8D
Det er ikke mye jeg ønsker meg, så mye av det ble sånne ting som jeg egentlig kan kjøpe selv. MENMEN

ønskeliste:
1. Speilrefleks kamera (canon EOS 450d)
2. Supernatural sesong 1,3 og 4 (sesong 4 kommer på selve bursdagen min :'D)
3. Twilight saga'en (bok 1-4 på ENGELSK)
4. Band tee's (Simple Plan, a7x, Fall out Boy, MCR, Escape the Fate, Billy Talent mm)
5. Penger
6. Gitar stativ ting.
7. Noter (Trompet/Kornett, Fløyte og Piano)
8. Final Fantasy Echoes of Time (xbox 360)
9. Ny fløyte (YAMAHA)
10. DERE SOM KJENNER MEG GODT FINNER UT MER ENN DET SOM STÅR HER , men det klarer ikke jeg :c


så, der var en liten liste :3
flott.
da var jeg ferdig, da 8D

Q: Når har du bursdag?

Hejdå~

2 kommentarer:

  1. HORA FOR DEG OM 14 DAGAAAAAAAAAAR!

    Jeg har sjekket, sn kommer ikke i NOREG før 7. Oktober :C

    SvarSlett
  2. Jo takk ü

    Huffda :c Men den kommer på salg på nettet 1. sep : D

    SvarSlett