søndag 23. august 2009

Helg?

Noen dager siden jeg skrev nå. Må vende meg til å skrive hver dag, igjen :c
IHVERTFALL.
Jeg har begynnt på skolen igjen Ü Det var egentlig ganske bra, var litt lei av å ha ferie.
SÅ. Jeg har begynnt på Fusa, VG1 St Fo 8] (Studiespesialisering med formgivningsfag)
Går i en klasse med 13 personer :3
12 jenter og en gutt 8) mwahaha. ihvertfall.
Jeg har bare vært der i 2 dager, så man skulle ikke tro at man var blitt så godt kjent med folk, MEN. Det er awesome koselig der inne. Noe helt annent enn Os :c Alle kan være med alle, opplegg? D: ja. det har ikke jeg vert vandt til. Men nå er det sånn ._.
SÅ. Når jeg på fredag etter skolen fikk telefon fra Årstad (medie linjen) om at de hadde fått ledig plass til meg, så tok det en stund før jeg bestemte meg, men jeg sa til slutt nei. Det var srsly drit vanskelig å si nei, fordi jeg slet hele 10 klasse for å få gode nok karakterer til å komme inn på media, men kom ikke inn. Når jeg får tilbud om plass så sier jeg NEI! Det var ganske vanskelig, for å si det sånn. Men jeg har ikke særlig lyst til å gå på årstad. norges største VGS? Neitakk. Jeg får heller prøve å komme inn på BHG til neste år, om jeg kommer inn DER, SÅ skal jeg kanskje vurdere å si ja til plassen Ü Fordi det er en mega bra skole :3
Men hele første året blir nok å ta på Fusa : D
Sådetså.
har vel ikke så mye mer å si o.o'
Det er skole i morgen allerede. fyfaen helger går fort. MENMEN. tidlig opp i morgen :c

SÅ JEG SKRIVER ETTER SKOLEN I MORGEN, ELNS Ü
Preikast 8D

Q: Noen som synes jeg var dum som sa nei til Årstad?

8 dager til min bursdag ~

2 kommentarer:

  1. Nedda, det er ikke verdens undergang å si nei til Årstad^^
    Hvis du begynner på BHG, så må du komme på besøk på Katten :) Selv om BHGfolk har en lett gjenkjennelig aura. Sier folk :p
    Jeg digger klassen min, så vet du det.

    SvarSlett
  2. Hahaha, kanskje fordi det er fisefine bergensere med topp karakterer som tror de er bedre enn alle andre ? :'D

    SvarSlett