tirsdag 1. september 2009

bursdaaaaag <3

mwihihi. jeg har bursdag i dag :3
og jeg er 16 fuckings år ( Y )
jeg kan kjøyra bil :3
ikke akkruatt nå, fordi nå har vi bare bmw'en.
har vært med camilla helt siden jeg kom hjem fra skolen i dag n_n når jeg kom ut fra ferga på Hatvik ringer hun å sier; nå sitter jeg i gangen din. og ser på taket ditt.
Først trodde jeg ikke på henne, selvfølgelig :')) men det viste seg å være sant o.o
sååå når jeg kom hjem kom Elise springene ned trappen og Camilla i helene på henne xD
jadda 8)

Tirsdager er de gøyeste dagene på skolen for vår klasse.
Vi har 4 timer formgivning, 1 time kunst historie og 2 timer norsk Ü
Og det er jo tirsdag i dag ~
I dag fikk vi en 2 timers oppgave (som vi brukte 3 timer på :c) som var;
Tenk dere at en person skal sitte i et helt hvitt rom med lyskastere rett på seg, og det eneste andre enn personen du ser, er en stol. Dette skal være en stol der denne personen skal sitte å fortelle eventyr. Vi måtte selv finne ut hvem eventyret var for.
Jeg kom på 'gruppe' med Frida :3 og vi lagde en stol som lignet på et hus :''D
jeg får ta bilde av den i morgen (om jeg husker det) og vise dere : D
fordi den er drit søt C:
Jeg fikk også krone på skolen i dag :3 en lyse rosa der alle i klassen har skrevet navnet sitt på n__n superkoselig :33

Jeg og Camilla har egentlig bare holdt på med tull idag :'))
Sprunget rundt og filmet hverandre, holdt på å drukne (bokstavligtalt) av å drikke vann, laget onigiri, preikeeeeet ~ også det vi alltid gjør ; oppfører oss tilbakestående.

Jeg tenkte jeg skulle legge inn bilder av hva jeg har fått av gaver (til nå) ^o^


Gave fra mamma og pappa:
Scrap book opplegg og tur til voss på rafting 8'D
(fikk også supernatural sesong 1)


Fra Camilla: Supernatural sesong3, twilight og GULE LAPPER<3 og verdens søteste tegning.

kronen jeg fikk :3

Maten vi (jeg) lagde :'))

det søte søte kortet jeg fikk fra camilla <3

sååå.
det var det :3
enda en koselig bursdaggggg n_n
OG TAKK FOR ISEN, ÅSHILD! Ü

Q: Har ikke jeg verdens snilleste bestevenninne? :3
hejdå ~

4 kommentarer:

  1. Jo, da har du 8)
    MEN ER DU GÆRN? KAN IKKE LEGGE UT BILDE AV KORTEN MIN! JEG SKRIVER JO SOM EN HEST!

    SvarSlett
  2. Du skriver ikke som en hest, din svamp.

    SvarSlett
  3. som et esel da. det er nesten det samme

    SvarSlett