fredag 25. september 2009

Fredag, og ingen lærer!

PPL. LISTEN UP.

Det er FREDAAAAAG!! WEHU. Og vi har engelsk, MEN INGEN LÆRERE!! : DD
eeeeeheheeh. jælig kjekt.

Jeg snakker med Janne Kristine :3
Hun er et koselig menneske. OG JEG SAVNER HENNE. Satan :< Som minner meg på høstferien. Jeg og Vilde Sofie vurderte å reise til København, men vi fikk ikke mulighet til det D: Men nå er det snakk om at hun skal komme til meg istedenfor :3 Det ville vært kjempe gøy!! :'3 Isåfall skal vi ta masse bilder, og masse skal ut på bloggen! C: Og så til helgen : DD I morgen skal jeg, Camilla og Roar til byen C: Roar sa at han sikkert ikke ville være med så tidlig som klokka 11 :')) MEN JEG OG CAMILLA REISER!! Så skal vi på kino klokka halv 7 og se Orphan *u* den virker mega gøy :'o OG JEG GLEDER MEG.Fordi jeg har ikke vært med camilla på en uke D: menmen. I MORGEN. Vi skal ha det så gøy. Bare vent >:3
MWAAHAH.
Men nå skal vi ha formgiving : D
skriver kanskje senere 8)
HADEBRA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar