lørdag 12. september 2009

Langt innlegg?

Det er mye jeg skal ta opp i dette innlegget Ü eller, ikke mye. men det er litt å skrive om hver ting. SÅ.
Here we go ~

WWW.GULSKO.BLOGSPOT.COM

Folkens, Camilla har sluttet å blogge!!!
Ingen som har merket det? Ingen i det heletatt? Serriøst. Hun skriver jo om de gøyeste ting!! D: Jeg vet ikke hva jeg skal finne på nå om dagene, jeg :c har jo ingenting gøy å lese på D: Så, Camilla. Vær så snill å begynne å blogge igjen <3

VIDEO BLOGG / FELLES BLOGG?

Så. Jeg og Camilla har snakket en stund om å lage en felles blogg, eller lage videoblogg på youtube. Jeg mener at hvis hun ikke vil være med på filmene, men bare redigere, lager vi ikke videoblogg Ü
Felles blogg funker fint så lenge vi skriver begge to 8)

Så, hva synes dere om en felles blogg? Eller videoblogg? Kunne det vært gøy? :3
Vi er ganske kule, altså. Så videoblogg hadde jo vært det mest awesome noensinne.
Men jeg vil vite hva dere synes ! 8D
FLOTT.

STUDIETUR MED KLASSEN I EIDFJORD

BURSDAGSFEST
På lørdag sist uke var jeg med klassen (St Fo) og TAF gengen til Eidfjord :3
Skirver litt om hver dag, så. Ja C:
Onsdag
Bilturen tok rundt 3 timer fra Eikelandsosen. Først var det bare meg og Elisabeth i bilen (med Annbjørg som sjofør), men så kom Silje på i Samnanger en plass :'))
Når vi kom frem var det rett til rommene (eller hyttene i vårt tilfelle) : D Jeg og Silje var først inn og var heldig å fikk eget rom med dobbelseng Ü
Nesten med en gang reiste vi til et Natursenter elns, som var skikkelig stressende,OG TUNGT. Fordi vi hadde ikke spist hele dagen, og vi (ihvertfall jeg) reiste hjemmenifra klokka halv 7 D: Og vi fikk middag klokka... 5 FF!! Sinnsykt. Menmen. var flere av oss som holt på å dø.
Så skulle vi på noe Sigma tull. Et kraftverk inni fjellet i Eidfjord O_o Det var srsly SKUMMELT. Over en km. inn i et fjell!! D: Gad. MEN. ja.
Lærerene ville at vi skulle være "sosiale" på kvelden så de tok alle 25 med seg ut i en MINI hytte. Der var vi 27 stykker (med lærere) i et rom på størrlse med camilla sitt :')) (for de som ikke har vært der, synn for dere 8D) menmen. Der var jeg, Silje, Marita og Thea på epleslang 8'D og det var DRIT gode epler der!! :'o sinnsykt.
Der var vi til langt på kveld,så reiste vi tilbake til hyttene. Jeg, Maria, Thea og silje gikk en tur bort på mix'en for å kjøpe kvelds, også traff i på noen kiser som lekte kule med mopedene/scooterene. Så sa de; HVA GJØR DERE HER I VAKRE EIDFJORD? lulz. Jævlig snål plas. Men når vi gikk over sånn bro som gikk over vannet (kunn for fotgjengere) så kom de på "syklene" sine så trynte han ene så SYKT og jeg og Marita holdt på å få lattekrampe :'D Rett ettr det gikk jeg og Silje å så på supernatural før vi la oss :3

Torsdag
Tidlig opp! D: Så var det FOREDRAGTULL. Klokka halv 8 FF! D: Skulle tro de skulle drepe oss. Så fikk vi frokost, så skulle vi til HARDANGERVIDDA. Og der var det KALDT. Vi måtte være der i noen timer, tipper 5 timer :< Og vi studerte STEINER. Jeg var heldigvis på gruppe med Silje da : D Og Frode. Og Marius.
Når vi kom ned igjen var det ihvertfall middag. Så reiste vi tilbake til hyttene/rommene. Utover kvelden ble hytta vår FYLLT med folk. ALLE var der o_o Når vi endelig fikk alle ut (i 1 tida) skulle vi legge oss (Jeg, Silje, Frida, Lise og Liisa) men så kom selvfølgelig Jens og Marius *sukk*, og de gikk jo faen meg ikke heller!! Før klokka var 4. Da hadde vi hørt på at de sang Pokémon sangen til oss. SOM DE IKKE KUNNE TEKSTEN PÅ ENGANG!! >__<
satan.
Mensålavioss C:

Fredag
Tidlig opp igjen :c Så Frokost. Så hjem. YAY.
Hjeeeem <3

FARGE HÅRET?
Ja, jeg tenkte på å farge håret. Nå tenker jeg ikke bare på det, nå skal jeg : D Jeg må bare bestille time. Tror jeg skal på torsdag, om jeg får time Ü YAAAY <3 men jeg må betale selv, fordi dette er det mamma sier: JEG BETALER FAEN MEG IKKE FOR AT DU SKAL BLI HORE!
så. ja. mamma nekter å betale. men jeg må klippe meg D':

SKOLEN GENERELT
Det er stress. STRESS SIER JEG DEG. Masse lekser, mange innleveringer. Og noen folk irriterer kraftig. MENMEN. man skal være posetive!! : D

TING SOM HAR IRRITERT MEG I DET SISTE
Visse folk på skolen
lekser
lite søvn
får nesten ikke vært med venner
fucka nett
treg data
Elise
data uten virusprogramm
behov for mat
glemme ting
itslearning
lysten til å bruke penger
reklame
overlegne og selvdiggende folk

SÅNN. nå må jeg gjøre spansk :< hele timen med Liisa har jeg gjort dette :'))
lulz.

Q: Kan dere gi meg tips til hvordan bloggen min kan bli bedre? : D

HADEBRA, TJOKK1.

2 kommentarer: