onsdag 9. september 2009

Studietuuuuur~

Jeg har altså ikke blitt flinkere å blogge. Det kommer kanskje etterhvert, men ikke de neste tre dagene ihvertfall. Fordi jeg skal på studietur med min klasse og TAF klassene til AIDSfjord Ü (Eidfjord) Skal sove i hytter og jeg skal sove i samme hytte som;
SILJEEEE <3
Liisa
Lise feiten ü
Frida

Dette kan jo bli kjekt 8D
Jeg er enda ikke ferdig å pakke og klokken er kvart over 5 o.o' Huffass. men det er kjedelig å pakke!! D: og jeg finner ikke den pakke lappen det det står alt vi skal ha med oss <,3
Triste saker.
Jaja ü
Jeg og Silje har bestemt oss for at vi skal synge On the bright side av nevershoutnever noen ganger iløpet av turen : D Bare fordi den er så søøøt <3
HØR DEN.


søøøøøøtesøte.
Takk for å vise meg den, Siljepus :3

Og visst du ikke har hørt denne;

Hør den <3
Flotte saker Ü
men nå må jeg pakke regntøy, fordi jeg bor i Bergen og her er det storm 24/7 <3
Fuck regn.
FUCK STORM D:
men da slipper vi kanskje være ute på turen >:3
mwoooohahahah!!!
Jeg synes jeg skal få noen meldinger iløpet av turen, ellers blir jeg litt skuffet.
På lørdag skal jeg forresten feire bursdagen min Ü
Og jeg legger ut listen her over hvem som får komme 8D Er ikke alle det, skjønner'u.
Og de som ikke har fått beskjed om at de er invitert. Får håpe dere kan komme uansett :'D jeg har ikke hatt tid til å fortelle dere det :<
såååå.

CAMILLA.
MARIE.
SILJE.
VILDE SOFIE.
JANNE KRISTINE.
TINA.
TOM.
ROAR.
DANIEL.

TADA!!
Btw. Jeg har kun invitert de jeg er mest glad i..

HAHAHA. lurte deg. Jeg har invitert de jeg er mest med Ü Men jeg er veldig glad i dere også, altså :3 Tina er jeg kanskje ikke så mye med :'D men det finnes grunner :<

Så.
Nå må jeg pakke, ja. det var det jeg skulle. Så må jeg spise, før jeg sulter ihel :c
Snakkes folx n_n

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar