onsdag 16. juni 2010

Bare èn dag igjen! ~

Det er bare EN skoledag igjen for meg! *gladgladglad*
Jeg har fri på fredag og mandag, og tirsdag skal vi jo ikke mer enn å ha felles avslutning c:
I dag var klassen i Hagafjerdo (om jeg ikke husker feil), og grillet :3 Det var mega koselig, også snakket vi om alt som hadde skjedd iløpet av dette skoleåret. Jeg og Lise satt trykt sammen under ett teppe, fordi vi hold på å fryse ihjel (det blåste noe sykt, og jeg hadde kjole og Lise hadde shorts..). Det er så kjipt at Lise skal begynne på Os Gymnas og Liisa og Frida skal til Wales å gå på skole der et år. Så da blir jeg den eneste Osingen som går i vår klasse :c Men jeg får håpe at det kommer mange koselige folk i førsteklassen : D


Jeg kom nesten nettopp hjem fra øving på Skjold, fordi vi skal jo faktisk stille i 1. Divisjon i NM på lørdag, så vi trenger all den tiden vi har til øving ;o Jeg tror det skal gå ganske greit, men jeg så godt som vet at vi ikke kommer på 1 plass :') Ulriken er sykelig gode. Menok.


Nå skal jeg se første episode av Strawberry Panic, så skal jeg legge meg ^^ Har mye vi skal gjøre på skolen i morgen, så trenger mye søvn :3

Q: Sett noen gode anime serier i det siste (om du ser på det da, selvfølgelig :'>)
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar