fredag 18. juni 2010

Larvik next ~

Trett, sulten, uferdig med pakkingen og litt ør i hodet så skal jeg akkurat til å pakke til Larvik turen. Stiller i 1. divisjon i NM i morgen, og håper at alt går bra nå som vi har øvd som bare det de siste ukene. Vurderer sterk om jeg selv skal begynne i Skjold, men det får jeg tenke på litt senere. Nå burde jeg fokusere på pakkingen, fordi det er ikke særlig lenge til vi reiser. Jeg var så forferdelig utslitt i går, at jeg sovnet uten å ha pakket noe ._. Så nå må jeg ta alt på en gang, som fort kan bli litt stress. Menok, better get startin'.


Program i helgen:
Fredag: Buss til Larvik
Lørdag: Øving og NM
Søndag: Buss til Oslo, Tusenfryd
Mandag: Buss til Kongsvinger, besøke litt av hvert, og deretter buss hjem ^^


Så det finnes en liten sjanse for at jeg kan skrive blogg iløpet av helgen, siden vi skal bo på hotell. Men jeg er veldig usikker på hvor mye fritid vi får, og om det er åpent nett der.
Hvis ikke så ønsker jeg alle sammen en god helg n_n
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar