mandag 28. juni 2010

Iskreeeeem ~

Jeg var våken til klokken halv syv i dag tidlig, fordi jeg snakket i telefonen med Fredrik. Jeg bare sier det, han skremte livet av meg.. Menok. I går var jeg jo også på jobb, så når jeg kom hjem gikk jeg og la meg, fordi jeg var helt dau etter å ha sovet i 3,5 timer for så å jobbe i 8 timer. Trodde jeg skulle dø, jeg D: Men når jeg våknet igjen gikk jeg å fant en boks med is, hahahah :'D (Jeg visste ikke at det var egg i de fleste iser, visste du det? :c *det hørtes nasty ut*) Menja. Jeg kjedet meg noe fælt etterhvert ihvertfall. Da tar man bilder, lol.
Den var skikkelig god, altså :3
Se så supersøtt lokk :'D
Hahaha, for et utrykk :'>
Hei, jeg liker å pose.

Q: Skal du jobbe i sommer?
~Sandra :3

1 kommentar:

  1. Mwaha, du er søøøøt! Og jeg liker håret ditt o.o <3

    Og neeeeeeeh, jeg skal ikke jobbe :D

    SvarSlett