mandag 14. juni 2010

Strawberries ~



Jeg kom akkurat hjem fra avsluttingen med musikkskolen, og dette var den aller siste gangen jeg fikk spille med Silje :'< Det er super trist, fordi vi har vært ganske gode venner de siste årene, og hun har alltid gått i samme korps som meg, og spilt på musikkskolen med meg. Hun har rett og slett alltid vært et forbilde for meg, ikke bare innenfor musikk ._. Men nå er det jeg som blir den eldste kornettisten i korpset, og det er dermed jeg som blir forbildet for de minste D: Det skremmer meg litt, men det er jo egentlig dette jeg har gått så lenge for. Så jeg håper ikke jeg kommer til å slite uten Silje der :c <3


ANYWAYS
Jeg skulle kjøpe melon på butikken i sted, men det hadde de ikke! D: Så jeg kjøpte heller en korg med jordbær, som var mega gode  Så nå har jeg spist jordbær med melk og sukker, fordi det er noe jeg elsker å spise når det er så varmt :3 De fleste spiser vel det med fløte, oh well.
Hihi n_n
JEG FIKK EN MELDING :'>
~Sandra :3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar