søndag 27. juni 2010

Utslitt ~

Dagen i går var for å si det enkelt... slitsom. Det startet med at jeg våknet klokken kvart over 6, var på jobb fra kvart over syv til kvart på 4, så syklet jeg hjem, skiftet klær og spiste litt (som visstnok skulle vise seg å være middag ._.). Så gikk jeg og Jennifer ned på Os c: Det var ganske koselig da, det var ikke det. Jeg var bare forferdelig sliten etter å ha jobbet i 8 og en halv time >< Så vi var vel der nede fra klokken 5 til halv 12 eller noe sånn, så reiste vi hjem igjen^^ Fordi vi er så smarte så sov Jennifer her, som vil si at jeg må vekke henne nå. Hun kan jo ikke ligge her og sove mens jeg er på jobb :'>


Så, jeg får prøve å vekke henne, så sykler jeg til jobb igjen ;o 8 timer jobbing, 4 timer søvn, 8 timer jobbing, hjem og sove. Lover deg, det skjer.

Cute bear is cute?
Q: Hva gjorde du i går?
~Sandra :3

2 kommentarer:

  1. hva heter den bjørnen?
    er gal etter den ^^

    SvarSlett
  2. jeg vet ikke, unnskyld >: jeg bare fant det på nettet D:

    SvarSlett