lørdag 12. juni 2010

Griegghallen ~

Nettopp våknet etter litt for mange timers søvn. Tror jeg sovnet halv 10, som vil si at jeg nesten har sovet i 12 timer.. Menjaok.
I dag skal jeg på Skjold på seminar, skal møte klokken 11, er ferdig klokken 2 og klokken 4 er det konsert i Griegghallen. Det er mulighet for å komme å høre på, om noen faktisk har lyst til det. Men det koster 100,- , lulz.

Men etter det skal jeg ingenting i dag, så om noen har lyst til å finne på noe, så er det bare til å si ifra. Også sa jeg at jeg ikke orket å komme på øvingen i morgen, så i morgen skal jeg mest sannsynlig på besøk til kusinen min som nettopp har fått sin andre sønn ^^ Men vi får se hva det blir til c:

Sjå, ein søt appelsin. Høhø.


Nå burde jeg få i meg noe frokost, og finne frem uniformting og alt sånn ö
Q: Skal du noe spesielt i dag?
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar