tirsdag 6. juli 2010

I FREAKIN' LOVE SHOPPING ~

Jeg hadde jo fått feriepenger, og jeg kunne bare ikke holde meg når vi skulle på lagunen i dag. Jeg kjøpte AKKURAT det jeg ville ha, og brydde meg ikke om prisen.


Såå, jeg tenkte å vise hva mine 1200 kr gikk til ;o (har ca 700 igjen, da ^^)


SE MIN KJOLE ♥
kjole: risøe, 600 kr.
hansker: glitter, 70 kr.
To 4 pakninger med neglelakk c:
H&M, 29.50 kr pr. stykk
Sminkeveske
H&M, 29.50 - 70% :  9 kr.
Klemme/brosje
H&M, 49.50 kr.
Sløyferrrr (nå har jeg 8 slike sløyfer o.o)
H&M, 29.50 kr.
3 pakning med øredobber
H&M, 19.50 kr.
Armbånd
H&M, 19.50 kr.
Fineskooo *u*
Bianco, 600 kr. (kjøpte på tilbud til 200kr)
Hihi, søte sløyfer :3

Såja, denne gangen gikk de fleste av pengene til ting jeg forelsket meg i med en gang jeg så dem :'D Utrolig gøy å kunne gjøre slik igjen, jeg har ikke hatt så forferdelig mye penger det siste året, så har ikke blitt kjøpt så veldig mye nytt :c Men jeg må si at kjolen, DEN-VAR-FIN.
Q: Hva synes du? n_n
~Sandra :3

3 kommentarer: