lørdag 3. juli 2010

Meg + glass = FML ~

Jeg var skikkelig uheldig på jobb i dag :c Jeg skulle ta opp et glass, og AKKURAT når jeg tok tak i det, så knuste det, så jeg tok jo tak rundt knust glass! Behagelig. Så jeg har 4 plaster på hendene, og ser egentlig ut som jeg er litt mishandlet :'> HELDIGVIS var det venstrehånden som ble mest skadet, så jeg kan fortsatt tegne, og spille instrumenter, LML. Bortsett ifra ukulele og gitar, som du faktisk ser på bildet, lulz :c
Web kvalitet 
*det blå er det jeg liker å kalle "kokkeplaster", fordi det er sånn kokkene alltid bruker om de skjærer seg, det er helt awesome. Det er nesten som en tøybit, som du bare tar rundt såret, så får det det til å stoppe å blø, det er FULLSTENDIG vanntett og det sitter fast helt magisk o.o skjona da ikje eg altso*


Men ja. Så jeg var alene på frokostvakt for første gang i år, hadde jo en million dager alene i fjor, men ja. Første gangen i år. Det gikk bare flotttt med 32 til frokost. Nesten alle kom før jeg begynte, haha :'> JAJA, Jeg skal jo på jobb i morgen også, og har fått vite at jeg skal jobbe frokostvakt de to neste helgene også. Tjohei.


Bare de kule kidsa har navneskilt!

Jeg må skaffe meg slike "kokkeplaster" altså.
~Sandra :3

Og btw! Gratulerer så mye med dagen til min søte Vilde Sofie, ilu søta 

2 kommentarer:

  1. Stakkar deg sandra ):
    Men fint at du kan tegne, og spille instrumenter, bortsett ifra ukulele og gitar, som jeg tror jeg faktisk ser på bildet, lulz

    :'D

    Stein Frank Ole Næs

    SvarSlett
  2. Du er den særeste personen jeg kjenner, Kristoffer.

    SvarSlett