torsdag 15. juli 2010

Marie + topp 20 ~

*det står skrevet som om det var i dag, fordi jeg holdt på med dette innlegget i går, men så ville ikke internettet mitt fungere lenger, så jeg måtte skrive resten i dag*


I dag var jeg med Marie igjen, for første gang på alt for lenge! Og det var kjempe koselig :3 Heldigvis var det kjempe fint vær i tillegg, så jeg kunne ta masse bilder *u*


Først så gikk vi bare litt random rundtom, en tur på outland, H&M, bikbok osv, men så fant Marie ut at: HEI SANDRA, VI TAR DET TOGET, DA.
Så da kjøpte hun billetter og fikk meg inn i det der sightseeing tog tingen c':
Det var egentlig hovedsakelig for å bruke litt tid. Det tok jo en time, så c':
Legg merke til at det står "Barnebillett" 
Jeg sa til Marie at jeg godt kunne tenkt meg å bodd der, men det kunne ikke hun fordi fløybanen går rett forbi :c Jeg ville bodd der anyways, jeg : D
Weeey, fint vær*litt uklart bilde, merket jeg nå D:*
Marie er allergisk mot å bli tatt bilde av, så da får jeg nøye meg med ryggen hennes c':

Men så gikk vi opp til Marie en tur, også fikk jeg vite noe jeg ikke trodde var mulig (hahah c':) Marie og de har hage. Selv om de bor nesten midt i Bergen sentrum! o_o Og det var awesome, jeg lover dere.
Utsikten :3
Alt var liksom bygget i "plan", så de hadde vel 5 plan, tror jeg.
Der dette er det 2 nedenifra c: Og der var det rips og stikkelsbær :3
Søtt, om du spør meg n_n
Wey, så gikk vi litt lenger opp, og det var sykt sært :'D
Det var ikke som om vi var i Bergen lenger, liksom :b
Wey, selv om Marie er ute av fokus >:
Jeg turte ikke å klatre opp dit :c JUNGEL ._.
Aww, søte Pondus
Jeg lar meg alltid fascinere av pensjonatet de driver, det er så ekstremt søtt :3

Så tok vi turen nedover igjen, fordi da skulle vi på topp 20 konserten : D
prrprr, jeg elsker Bergen
Samsaya *hun ungen der satt i veien kjempe lenge! så fikk ikke noe bedre bilde*
Chand 8D *fordi han fremdeles er awesome*
Elin Gaustad *det var helt sykt at hun ble tatt ut fra konkurransen, fordi hun har en helt fantastisk stemme! D:*
Scouting For Girls *U* *litt synd at de ikke spilte She's so lovely, fordi den er så sykelig søt c':*
Bjørn Johan
Casiokids, 1 million kroner rikere. Jeg må si jeg synes Lars skulle fått dem >:

Ja, så alt i alt hadde jeg en kjempekoselig dag n_n
OG ET SISTE FANTASTISK BILDE FØR VI AVSLUTTER INNLEGGET!
HAHAHA, jeg er så glad i min sære pappa

Q: Har du vært på topp 20 konsert i år?
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar