fredag 16. juli 2010

Ukulele ~

Jeg var en tur på flåten med mamma i dag, som faktisk var veldig koselig ^^ Jeg fikk meg en ny topp, en bukse og et skjørt, som jeg kan legge ut bilde av en annen dag, fordi nå orker jeg ikke c':

Resten av dagen har jeg bare vært på rommet og spilt ukulele, fordi det får meg i så godt humør :3 Det er så utrolig søt lyd, og alle sanger som er laget for ukulele er så glade, liksom c': For det meste spiller jeg sanger av Nevershoutnever, fordi Christofer har så fantastisk søte sanger : D
Men straks skal jeg legge meg, fordi jeg skal på jobb i morgen, og starter halv 8 :c Jaja, 2 dager igjen på jobb, så har jeg ferie! : D Og nå er det bare 6 dager til vi reiser til Kreta! YAAAY. Jeg lover dere, jeg og pappa er helt i 1000 og alt vi snakker om er at vi vil til Hellas :c Det er så fælt vær her.

MENMEN, god natt 8D
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar