fredag 2. juli 2010

youtube..? ~

Ok, unnskyld for mange 'youtube' innlegg i det siste, men jeg har ikke annet å snakke om D:


SÅ. Jeg så nettopp de nye Equals Three, og livelavalive episodene : D G-E-N-I-A-L-T. Jeg digger Mitchell Davis så mdpsøgnørnger mye! Jeg kan se den samme videoen om, og om igjen! Så, tenkte jeg skulle vise dere den nyeste videoen (fordi den var awesome), men også en video han la ut i 2008 : D
Yes, I present to you: The Deck

What the deck?
..and Alaska

Hihi, awesome. Menja.
Jeg har ryddet i hele dag, så nå er rommet mitt nesten heeeelt ryddig. Så nå skal jeg bare snakke litt med Fredrik før jeg stikker og legger megggggg.
Jeg har begynt å tegne portretter btw, want one?

Ja.. så jeg tar en "Shane Dawson" *swooosh*
og dere...
The Game.
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar