tirsdag 20. juli 2010

Welcome to the tea party! ~

I dag har min mor bursdag, så vi skal ha besøk, spise oreo kake, gele og iskrem :3
Gratulerer med dagen, Monica c:


Jeg er egentlig ekstremt trett, fordi jeg var oppe til klokken 8 i dag tidlig, og snakket med Fredrik, Simen og Camilla c': Huff, det var så sært når jeg sa til Camilla at jeg skulle legge meg, så sa hun: JEG MÅ SMINKE MEG, JEG SKAL JO SNART TIL ROAR! Hahahah c':
Men så ble jeg dratt opp av sengen i ett tiden :c Men det gjorde jo også at jeg hadde god tid, så jeg fikk fikset håret mitt skikkelig :3 det er lenge siden jeg har giddet å gjøre noe særlig med håret mitt, fordi jeg synes det er så enkelt å bare ha det helt rett, liksom c:
Jeg har ingen sminke da, heahea.
Dere kan ikke se bak da, men der er den en fransk flette som går langs hele siden nede, og over til andre siden :3 ellers er det bare vanlig fletting 8D

Menja, hejdå
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar