mandag 5. juli 2010

Not everyone gets desert after dinner ~

I går var jeg på Peppes med familien og spiste pizza, fordi vi ikke orket å lage middag :'> (eller få masse oppvask for den skyld). Så selv om jeg sikkert har lagt ut bilder fra Peppes en million ganger, gjør jeg det igjen c':
Sara
Hihi, hvem kan tro at jeg er i slekt med han her?
Tjokk, men søøøøøt :'D
Lulz, pappa og onkel skulle absolutt ha en såkalt "trippel hot" pizza :'>
Standard pizza. Uansett hvor du går, så har de margarita pizza :'))
aww :'3

Yes, ikke mer å si om det. Vi spise, så gikk vi. Eller 'de'. Fordi jeg ble igjen på Os og var med Camilla c:
Så vi satt egentlig bare på Kaien og snakket om alt mulig rart, selv om mesteparten av tiden gikk ut på å snakke om drømmer, merkelig nok. Også spiste vi is, heahea.

~Sandra :3

2 kommentarer:

  1. TA VEKK BILDET! Takk

    - camilla

    SvarSlett
  2. Hvilket bilde? o.o

    Og hvorfor står du som anonym? :'D

    SvarSlett