søndag 24. januar 2010

Avatar ~

Jeg så også Avatar i dag :'> De fleste hadde vel sett denne allerede, men jeg så den for første gang i dag og ble rett og slett overrasket o.o Jeg trodde ikke jeg kom til å like filmen så godt som jeg gjorde, siden jeg ikke er så glad i sånn type 'overnaturlige' ting. Superman osv? Neihuff. Jeg synes det er teit. Men Avatar, det var kjekke greier O_o'




Jeg har ikke tenkt til å fortelle hva denne handler om heller, men for dere som enda ikke har sett den; SE DEN! 8D
Jeg gir den en 6 for fantastisk oppfinnsomhet, kreativitet, historie og 'kvalitet'! : D





Men nå må jeg legge meg, siden jeg skal på øving i morgen i et par timer. Så trenger en del søvn :< I tillegg er jeg kjempe sliten i hodet av å ha vært på kino i 5 timer og sett en film når jeg kom hjem også :'D Men den var så kjedelig at jeg gidder ikke engang si hva den het ü
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar