mandag 4. januar 2010

IGJEN? ~

Herremin, nå trodde jeg vi var ferdig med fugleinfluensa og svineinfluensa.
Men neida!

Nå kommer visst geiteinfluensa! Om jeg må ta en vaksine til så vet jeg ikke hva jeg gjør.
Fant artikkelen på BT ._.

Jeg er så lei alt maset om de forskjellige influensaene! De overdriver det så sykt. Det er ikke 70% sjanse for at man dør! Herrejesus. Slutt å mas, det er nesten likt som vanlig influensa. Det er bare for at de skal ha noe å skrive/snakke om i mediene. Slutt med det. Det er ikke noe poeng i.


Q: Er du også lei alt maset om forskjellige influensaer? D:


~Sandra :3

2 kommentarer:

  1. Jeg er så lei, så lei, så lei! Jeg er glad jeg ikke er den eneste som ikke er helt himla hysterisk^^

    Godt nytt år!<3

    SvarSlett
  2. Det er flott! Det er jo ingenting å være redd for! n_n

    Godt nyttår, vennen <3

    SvarSlett