søndag 3. januar 2010

Hva synes dere? ~

skal ikke bloggen kødde seg mer. Tull og tøys!
Yes.  Så ja.


Hva synes dere om bloggen nå C:
Jeg stresset litt, siden det er så lenge siden jeg har holdt på å redigere på bloggen. Så jeg gjorde en del feil. Meeeeen den ble ferdig til slutt. Så yes. Få høre hva du synessssss.


Julen har egentlig vært skikkelig kjedelig for meg. Jeg har bare vært inne på rommet mitt og sett på anime eller spillt keyboard. ÅJA. Jeg fikk keyboard til jul! Noe som jeg ikke egentlig ønsket meg, menmen. Jeg har mast lenge på at jeg skulle få lov til å begynne med piano timer. Men jeg har det så travelt ifra før av så jeg har aldri fått lov. Så jeg får heller lære meg selv på keyboard :3
Jeg fikk også en mp5. Visste du at det fantes? Ikke jeg. Menok. Jeg finner altså ingen bilder av den, så jeg får ikke vist dere hvordan den ser ut;
Før jeg har fått kameraet mitt! Som foreldrene mine skulle bestille i dag, men som jeg tror at de ikke har gjort. Sådetså. Jeg skal mest sannsynlig kjøpe Canon 500d, men kan også hende jeg ender opp med Canon 450d. Det som er upraktisk med 450'en er at når man filmer kan man ikke zoome og det kommer ikke lyd. Ikke praktisk. Mens 500'en filmer i HD-kvalitet :3
Yess. Bytting av tema elsker man.


Jeg har ikke egentlig noe å skrive. Skulle bare "vise" at jeg er tilbake og blogger igjen (forhåpentligvis).
Hejdå :>


~ Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar