fredag 8. januar 2010

Wii ~

Jeg har faktisk hatt det gøy på skolen i dag :3
I de to første timene hadde vi norsk, der vi begynte på et prosjekt der vi skal skrive om noe som interesserer oss n_n Jeg valgte An Cafe, fordi det var litt ulikt det de andre hadde valgt :'> Etter det hadde vi 3 timer engelsk der vi så filmen Goodbye Bafana ^^ Så hadde vi to timer med formgiving der vi begynte på oppgaven vår "noe å ha noe i", der jeg skal lage en veske/bag n_n Om jeg husker det skal jeg ta bilder unerveis ~


Jeg tror jeg har bestemt meg for å se supernatural for det meste i helgen *u* Det er lenge siden jeg har sett på det nå, sikkert 3 uker elns o.o Så det er på tide 8D Får vel begynne om igjen fra føste episode ~ Yessda.


Uheldigvis har jeg begynt å bli syk, IGJEN. Forkjølelse denne gangen. Men er ikke så rart siden både min pappa og min søster har vært sengeliggende i nesten en uke. Måtte vel bli min tur uansett :<


Nå har jeg fått dilla på musikk uten tekster! >< Jeg har hørt på skikkelig mange sanger uten tekster i det siste, alt fra piano, til house og electronic rock O.o
Legger ut de tre jeg har hørt mest på:





Drift Punkaerodynamic

Ratatat - Loud Pipes

Joel's cover på Higher - Erik Grönwall *u*
(Han er skikkelig dyktig! Anbefaler å sjekke ut de andre coverene hans på hans bruker~)


Sikkert ikke så mange som er interessert i hva jeg hører på, men om noen er det så er det dette, for tiden :'> Jeg VET jeg har rar musikksmak, så du trenger ikke fortelle meg det. Men jeg synes annerledes er bra ^^


~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar