tirsdag 5. januar 2010

Gratulerer!! ~

Gratulerer med dagen til Camilla! :3
Bare fordi jeg er så ufattelig glad i deg skal du få et eget innlegg :>


Want to hear my story?
Jeg og Camilla har gått på samme skole sånn.. Alltid. Og det hendte jeg var med henne på SFO i 2-4 klasse :3 Vi pleide å spille Othello eller leke på puterommet der det var puter vi brukte til å bygge hus o.o Vi var ganske kule, da.
Når jeg sluttet på SFO sluttet jeg også å være med henne. Men jeg har alltid visst hvem hun var, da. Så når jeg begynnte i 9 klasse og hun i 8 tok det ikke lang tid før vi begynte å være med hverandre igjen. Ikke "direkte", men sånn at vi hadde de samme vennene og de tok oss med, sant ~ Så det var ofte vi var på samme plass med de samme folkene.
Det siste halvåret i 9 klasse var vi en del sammen, også i sommerferien til 10 klasse.
Så hadde jeg et lite "bytt" av bestevenn. Det var grunner til det, det var ikke bare fordi jeg skulle bli bestevenn med Camilla. Så ikke si noe på det. Så rundt 10 september var vi vel "blitt" bestevenner, om jeg kan si det sånn?


Jeg kan si det så enkelt; Det skjedde veldig mye iløpet av de to siste skoleårene mine på ung. skolen. Ikke mye negativt, da. Selv om det ble en del krangler med folk jeg egentlig ikke kjente osv ~
Jeg kranglet mye med Cecilie :'> Huff. Det var helt sykt, jeg mener det.
Men vi ble venner etterpå, så det kan ikke ha vært så gale 8'D Jeg vet ikke helt hvordan det gikk for seg, men det ble nå sånn o.o'


Men på tema igjen.
Camilla har bursdag, ja.
Det er.. i dag: ca. 1 år, 3 mnd, 3 uker og 3 dager siden vi ble bestevenner. Tjohei.
Jeg har ikke fått vært så mye med deg i det siste, da. Ofc har vi våre grunner.
Jeg vet at du egentlig vet dette mer enn godt nok, men:
Jeg er utrolig glad i deg, og uansett hva som skjer så kommer jeg til å være det. Det går bare ikke an å endre det.


Så gratulerer med dagen, søta!
Du får gaven din neste gang jeg møter deg. Siden du skulle til by'n i dag kan du ikke få den i dag.
Si ifra en dag du har tid
~





~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar