fredag 22. januar 2010

Canon EOS 500D ~

Da har jeg fått kameraet mitt som jeg har ventet så lenge på å få :3
Jeg tar sikkert noen bilder iløpet av dagen, og om jeg 'gidder' legger jeg kanskje ut noen her 8D


I dag hadde vi:
2 timer norsk
3 timer engelsk
2 timer spansk
Vi har så snål timeplan o.o'


Ihvertfall. I de timene hadde vi:
Norsk fremføring
Engelsk fremføring
Spansk diktat
JEEZ. Norsken slapp jeg, HELDIGVIS. Fordi vi rakk ikke alle : > Så skal ha den på mandag. Engelsken, REDD MEG! Jeg trodde jeg skulle dø! Fordi vi (Jeg og Tor Endre) hadde ikke endret på det siste avsnittet i presentasjonen fordi vi ikke hadde tid nok. Og da KLIKKET læreren vår og snakket om å sette oss ned i orden, oppførsel og engelsk karakter. Er det mulig? D: Vi stresset så sykt med tiden, OGSÅ FIKK VI 2'ER! PØNDØGNSØDGMÆSDGÆSM Jeg er sur D': Og kind of lei meg ._. Fordi jeg har gått ned ifra 5/6 til 2/3. Og det er dårlig. Seriøst. Enten har jeg alltid vært dårlig i engelsk, ellers er det opplegget/lærerne nå som er dårlige! Og jeg fikk høre av flere stykker i dag at jeg er flink å snakke engelsk, så jeg tror ikke det er det som er problemet :< Menok. IKKE MER KLAGING.


På søndag har vi øving i flere timer i Fjellheim o.o Hadde også øving i går, i to timer. Så Jeg fikk treffe Marie igjen ü Heahea. Kjekttttttt. Jeg kan vel sikkert ta med kameraet på søndag og ta noen bilder av folkene 8D Yes. Jeg har ikke hatt skikkelig kamera på flere år :<


Men jeg tenkte jeg skulle se litt på Higurashi, siden det er over en uke siden sist gang ö
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar