lørdag 9. januar 2010

Omamori Himari ~

Nå begynte jeg nettopp på en ny anime serie n_n
Den heter Omamori Himari, men det er enda bare 1 episode som har kommet ut (den andre kommer rundt 13 januar).

For de som har lest de tidligere innleggene mine om anime serier jeg har sett, så gjenkjenner dere sikkert tegnemåten. Jeg er nemmelig skikkelig kresen når det gjelder anime. De skal være nøye tegnet, helst med mange detaljer. Altså øynene har mye og si o.o
Jenten i midten med grønt hår: Hun minner meg om Setsuna fra School Days (link til tidligere innlegg om SD).


schooldays06051.jpg image by 3InuGroup3
Jeg synes hun er kjempe søt, jeg.
Men det er det mange som ikke synes ._.'


Men jeg skal mest sannsynlig ned på Os en tur og kjøpe noen greier jeg trenger til kjolen min. Skriver kanskje senere ^^


~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar