onsdag 13. januar 2010

lololol ~

Jeg glemte bloggen min :3
Egentlig var det fordi jeg har vært så utrolig sliten etter skolen hver dag. Så enten har jeg sovnet, ellers har jeg sett på Higurashi ü


Nå er det veldig stor sannsynlighet for at jeg får besøk av en person fra Frankrike en uke, og at jeg får reise ned til den personen en uke litt senere i år *u* Jeg gleder meg, jeg ö Synes det virker kjekkkkkkkt.


Ellers skjer det ikke / har det ikke skjedd så mye O_o' Litt prøver/innleveringer på skolen. Utenom det er det ingenting :<
JEG FÅR IKKE KJØPT MEG KAMERA, fordi de er utsolgt OVER ALT! D: Åjesus, jeg trenger et kamera før det klikker for meg. Menok. Jeg får kanskje til neste uke. Håper jeg ._.


Men liksom, Heia; jeg skal se på Higurashi ü
~Sandra :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar